Właścicielem sklepu internetowego e-szwalnia.pl jest:
ODEE Z.I.P.
ul. Wrocławska 35-37 62-800 Kalisz
NIP: PL 618 204 36 26   REGON 384143845


Numer konta bankowego:
Santander Bank Polska S.A. 
PLN: PL71 1090 2835 0000 0001 4793 0839

EUR: PL30 1090 2835 0000 0001 4780 1694
SWIFT:WBKPPLPP
(Prosimy o podawanie w tytule wpłaty numeru zamówienia)

Magazyn sklepu:
ul. Wrocławska 35-37 62-800 Kalisz
czynny od 10.00-14.00 od poniedziałku do piątku.


CENY
Podane w sklepie ceny są cenami brutto. W momencie potwierdzania zamówienia wyszczególniona jest wartość netto wszystkich towarów, wartość podatku VAT 8% lub 23% oraz ewentualne koszty wysyłki brutto i kwota do zapłaty brutto. Ceny są podawane w walucie polskiej PLN.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Zamówienia są przyjmowane przez e-mail:
eszwalnia@gmail.com
W wyjątkowych przypadkach telefonicznie +48 607 866 108

Złożone zamówienie realizowane jest w terminie 24 godzin od chwili potwierdzenia płatności za złożone zamówienie. Wyjątkiem są zamówienia promocyjne lub hurtowe gdzie czas realizacji zamówienia jest wydłużony.

Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, ale realizujemy je od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00
W przypadku realizacji zamówienia „za pobraniem”  wysyłka towaru realizowana jest w dniu złożenia zamówienia do godziny 12.00
Zastrzegamy sobie możliwość czasowego braku określonego produktu.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT

 Potwierdzenie zawarcia transakcji następuje drogą e-mailową, od tego momentu oferta i informacja o cenie ma charakter wiążący.

Przy zamawianiu większych ilości towaru (powyżej kwoty 500 zł netto) nie ma możliwości zwrotu towaru z powodu źle dobranego rozmiaru przez  Klienta. Prosimy zawsze o żądanie  wysłania próbek towaru w celu dopasowania właściwego rozmiaru


WYSYŁKA TOWARU
Towar dostarczany jest kurierem tylko na obszarze Polski, w przypadku wysyłki poza granice kraju prosimy o kontakt
drogą e-mailową. Dostarczenie towaru do klienta jest płatne i realizowane za pobraniem lub przedpłatą na wskazany numer naszego konta bankowego.
Zamówiony towar zostanie wysłany na adres, który został podany przez zamawiającego, jako adres dostawy. Nie realizujemy zamówień bez podanego numeru telefonu kontaktowego.
Przesyłki kurierskie są realizowane na dzień następny po dniu w którym złożono zamówienie, każdego dnia oprócz sobót i niedziel, z zastrzeżeniem możliwości opóźnienia wysyłki z powodu braku towaru na magazynie.

Wybierasz jedną z form płatności spośród zaproponowanych przez nas: płatność przy odbiorze lub przedpłata. Oba rodzaje płatności dokonywane są na podstawie przedstawionej przez nas faktury VAT.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Możesz wycofać swoje zamówienie, wysyłając e-mail na adres: eszwalnia@gmail.com bądź kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem +48 607 866 108 Uwaga! Nie możemy anulować zamówienia, które zostało wysłane.
Anulowanie zamówienia ze strony sprzedawcy następuje w przypadku stwierdzenia braku wpłaty należności na konto bankowe za zamówienie z wybraną opcją: przedpłata-przelew na konto po 7 dniach od momentu przyjęcia zamówienia przez sprzedawcę.

ZWROTY
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Ponosisz koszt odesłania tej paczki do nas. 
Nie przyjmujemy zwracanych paczek wysyłanych do nas za pobraniem.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze otrzymasz przelewem na wskazane konto. Do zwracanego towaru musi być dołączone oświadczenie, że rezygnujesz z zakupu z podaniem imienia, nazwiska i adresu oraz nr konta, na które mamy przesłać pieniądze przelewem.


REKLAMACJE
Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, został uszkodzony podczas dostawy lub jest niezgodny z zamówieniem, to natychmiast lub w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki odeślij go z powrotem zwykłą przesyłką pocztową (wyłącznie Poczta Polska) na adres sprzedawcy, który znajdziesz na  fakturze VAT załączonych do przesyłki.
Uwaga: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
Rozpatrywanie reklamacji dokonuje się na podstawie Ustawy z dnia 27-07-2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ. U. Nr. 141, poz 1176 z późniejszymi zmianami).
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę ODEE Z.I.P.  z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.